luni, 7 februarie 2011

ziua 6: joc "gheata sportiva" + "fumul jucaus"


Au fost 2 mici joculete amuzante pentru mami si Ema.
Am "plimbat" o bucatica de gheata pe o distanta de o satatie jumatate ...de la un magazin pana acasa. A fost o "plimbare" numita de Ema "gheata sportiva".
Mai putin poetic se poate descrie astfel: am ales cu piciorul ;) o bucatica de gheata pe care am pasat-o cu sutul (pe rand- Ema si mami) pana acasa. La un moment dat prima " gheata sportiva" a fost calcata de roata unei masini...insa a fost inlocuita de una ceva mai norocoasa....care a rezistat pana la scara blocului :)

Si ca sa ne incalzim am baut un ceai cald si am aprins un betisor cu aroma de Magnolie - apoi impreuna cu Ema am privit fumul jucaus ce se ridica din betisor si am descoperit : o meduza, un cheia sol, un melc, ochelari....si Vrejul de fasole a lui Jack (pentru cine stie povestea e ceva mai evident:))....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu