duminică, 27 februarie 2011

ziua 25-30 Creativitate generala

Am realizat in aceste zile ca putem fi creativi in atat de multe momente ale vietii.
Am fost creativa in felul in care:
- i-am explicat fetitei mele de 6 ani - cat de important sa fie ea insasi - sa spuna ceea ce simte si gandeste sincer - fara sa incerce sa dea raspunsurile pe care ceilalti le asteapta :)
- am stat de vorba cu un batran si cu sotia lui - o batranica de 93 de ani - D-na Cojocaru;
- am dansat spontan la auzul unei melodii irezistibile;
- am transformat o mica intamplare intr-o frumoasa poveste de seara;
- am facut cateva fotografii, un desen, o pictura;
- am daruit - un cadou, un zambet, un cuvant sau o soapta ;
- am gatit, decorat masa, degustat si savurat :),
- m-am jucat...cu copilul, prietenii, familia ;),
- m-am imbracat....combinat hainele, accessoriile,
- am mers, am alergat, am inotat...,
- am redecorat camera, baia...biroul....si VIATA in fiecare zi cu fiecare gand, cuvant, actiune si zambet :)
- am privit, zambit, daruit, multumit, iertat, iubit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu