marți, 15 februarie 2011

De ce aleg Romania ? Raspuns pe 3 generatii


M-am gandit sa formam un trio de raspunsuri - pe 3 generatii

Ema - 6 ani (fetita mea draga). De multe ori raman surprinsa de naturaletea, simplitatea si claritatea cu care raspunde Ema...si multi alti copii - doar trebuie sa-i ascultam! Si vom ramane placut surprinsi :)
Ce iti place in Romania?
Imi place unde stam noi - casa noastra; Imi place la Barbatesti, si la Binder Bubi (hotel in Medias - unde am fost cu Ema intr-o tabara). Imi place ca am o mamica draga si o bunica draga.
Imi place mamaliga cu sarmale. Imi place la gradi. Imi place Pastele si Craciunul (mai ales Craciunul). Imi place si de tati. Imi plac cartile de povesti. Mi-a placut sa vad stelele la Moneasa - cand am fost noaptea cu mami afara sa fac pipi ;)

Lari - 35 ani (eu, mamica Emei)
De ce aleg Romania?
Nu inchid ochii sa vad totul roz in Romania; nici nu inchid ochii sa vad totul gri/negru aici - ci deschid ochii si vad un curcubeu minunat de oameni, de locuri, de vise, de lucruri care ma provoaca sa fac ceva...de lucruri bune si mai putin bune.

Am crescut intr-un sat romanesc - Barbatesti - si asa m-am indragostit de munte din copilarie, de satul romanesc, de oameni frumosi. Muntele muntele iti arata liberatea de a fi si tot muntele te provoaca - si de aceea imi plac provocarile!

Si tot de mica am un vis preferat - sa zbor. Dar pe langa visul de a zbura pur si simplu - se mai intampla uneori sa intalnesc oameni sau sa descopar proiecte care simt ca imi dau aripi, aripi de bucurie, de entuziasm - si unul dintre ele este Lume Buna.
Lume Buna inseamna oameni dragi mie - http://www.lumebuna.ro/de-ce-lume-buna/echipa-lume-buna/, inseamna stiri de bine despre romani si Romania si proiecte cu impact pozitiv http://www.lumebuna.ro/de-ce-lume-buna/proiectele-lume-buna/.
Lume Buna e un mediu care ma si ne inspira pe fiecare dintre noi, ne provoaca sa fim mai buni, sa dam mai mult, sa evoluam.

Aleg Romania in primul rand pentru ca aici vibreaza cel mai mult sufletul meu - am probat asta - am avut sansa sa calatoresc in cateva tari si de fiecare data m-am bucurat de experienta dar mi-am dorit sa revin acolo unde sunt oamenii dragi mie, locuri frumoase, provocari de implinit.

Ma bucur sa aleg Romania, sa fiu, sa traiesc si sa daruiesc acolo unde e sufletul meu.

Ana - 62 ani (mama, bunica Emei)
De ce aleg Romania ?
Pentru libertatea de gandire si de actiune pe care o am aici. Pentru locurile frumoase din Romania - Barbatesti (sat in jud Valcea), Voineasa, Moneasa, Sinaia...Marea :)
Pentru artistii minunati pe care-i poti vedea intr-un spectacol bun de teatru...
Pentru ca te am pe tine si pe Ema si e suficient pentru sufletul meu :)


Aceste randuri au fost scrise cu ocazia campaniei “Ziua 1095”, campanie aniversara LumeBuna.ro (Stiri cu impact pozitiv din si despre Romania) initiata de Mihail Musat, fondatorul proiectului, cu ocazia a trei ani de activitate.
http://www.musat.com.ro/2011/02/12/ziua-1095-3-ani-de-lumebuna-ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu