luni, 7 februarie 2011

ziua 2: timbre seria "ZBOR"


Am fost la posta...si mi-am amintit cum vedeam eu "posta" in copilarie...atunci pentru mine era locul dragut de unde imi cumparam TIMBRE....
Eram tare nerabdatoare sa deschid plicul in care regaseam cu bucurie micile imagini cu animalute, sportivi, tablouri celebre, fluturi, peisaje...o intreaga lume in miniatura :)....si tare ma mai bucuram daca descopeream vre-un timbru nestampilat ;).....sau unul care imi completa o serie mai veche :) din clasor.
Asa ca zis si facut - am venit acasa si am creat o serie de 4 "timbre" in seria ZBOR.
Am decupat 4 bucatele de hartie colorata pe care am desenat cu nuante vesele (am folosit carioci) 4 desene:
  1. Fluturas in zbor
  2. Zmeu....tras de o fetita...si un stol de pasari
  3. pana in zbor....creativ....
  4. frunze in adierea vantului si o pasare ce-si ia aborul dintr-un copac.
Cred ca sunt binevenite explicatiile....;)
Asta o dedic fratiorului meu Cosmin - impreuna ne bucuram de plicurile cu timbre....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu