marți, 22 februarie 2011

ziua 20 - Poveste "Visul Carinei"


A fost candva o fetita care se numea Carina - iar toti cei dragi ii spuneau Cara. Intr-o zi pe cand avea 11 ani - a avut un vis ce i-a ramas impregnat in minte pentru toata viata :). In vis aparea un batran intelept - cu barba alba, ochi veseli si buni - care-i zambea. Ea se indrepta spre el si atunci cand a ajuns langa scaunul pe care batranul statea l-a auzit spunand:
"Ia spune Cara - care e cel mai mare vis al tau?"
Cara a raspuns fara sa stea prea mult pe ganduri:
"Am asa multe vise - imi doresc sa calatoresc foarte mult, sa petrec timp cu familia si prietenii, sa cunosc oamnei deosebiti, sa am o casa frumoasa langa o padure si un lac, sa am candva un sot bun si dragut (zambi un pic sugubat - si continua) - dar cel mai mult imi doresc sa fiu mereu sanatoasa si sa ajung o mare balerina !"
Atunci batranul o privi mai atent si o intreba:
"Si ce faci tu in fiecare - dar fiecare zi - pentru acest vis?"
Cara - "In fiecare zi?"
Batranul: "Da! De exemplu azi - ce ai facut tu pentru a fi cu o zi....cu un pas ...ami aproape de visul tau?"
Cara se gandi putin si spuse un pic timid: "de fapt pentru a fi sanatoasa - in fiecare zi mananc sanatos (multe fructe si beau multe lichide), fac sport si dorm atat cat e suficient corpului meu. "
Batranul "Si pentru a deveni o mare balerina?"
Cara "Azi am facut sport - dar antrenamente pentru balet n-am mai facut de 6 luni - de cand eu si parintii mei ne-am mutat in acest oras. Aici nu am gasit nici o scoala de balet." Cara lasa capul in jos un pic trista...si usor vinovata.
Batranul: "Poate nu ai cautat suficient- uneori nu obtinem ceea ce vrem foarte usor. Dar poate ca tu nu-ti doresti chiar asa mult sa devi o mare balerina?"
Cara "Ba da- ba da!"
Batranul: "Atunci ar fi bine ca incepand de azi - sa faci un mic pas pentru a fi mai aproape de visul tau !"
Cara "Asa voi face- si chiar maine am sa vorbesc cu profesoara de sport poate imi recomanda pe cineva care da lectii particulare de balet....daca nu aici - poate intr-un oras apropiat ! Sunt dispusa chiar sa fac si drumuri mai lungi pentru antrenamente - pentru a-mi indeplini visul"
Batranul "Asa te vreau fetita draga :)" zambi si disparu ...
Dar cand s-a trezit din vis Cara stia ce are de facut in acea zi si in fiecare zi de aici inainte - vor fi pasi micuti pe care-i va face zilnic pentru a se apropia...pentru a-si atinge visul!

Tu ce vise ai copilas drag? Si ce iti propui sa faci pentru ca ele sa devina reale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu